artykuł nr 1

Praca

Ogłoszenie o naborze na stanowisko

Zastępcy Kierownika ABiN ds. technicznego utrzymania nieruchomości

 

ZARZĄD Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 78-400 Szczecinek ul. Cieślaka 6b ogłasza nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Administracji Budynków i Nieruchomości ds. technicznego utrzymania nieruchomości w Szczecinku przy ul. Kard.Wyszyńskiego 72B.

 

Wymagania wobec kandydata:

1) wykształcenie wyższe – preferowane budowlane, zarządzanie lub administracja,

2) doświadczenie w pracy – minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,

3) biegła znajomość obsługi komputera,

 

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, dodatkowe kwalifikacje, kursy, szkolenia,

4) kserokopie dokumentu potwierdzającego staż pracy na stanowisku kierowniczym,

5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 Dz.U. Nr 101, poz.926 z póź.zm.), poświadczone własnoręcznym podpisem.

 

Podstawowy zakres obowiązków:

Wykonywanie czynności dotyczących nadzoru i kierowania pracą Działu Administracji Budynków i Nieruchomości zajmującego się eksploatacją budynków mieszkalnych i użytkowych oraz nieruchomości stanowiących własność Spółki lub Miasta Szczecinek.

Koordynowanie oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązkowych przeglądów technicznych i konserwacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

 

Warunki zatrudnienia:

1) umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,

2) wymiar pełnego etatu (praca w godz. od 7-15).

3) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Spółki.

4) dyspozycyjność poza ustalonym czasem pracy, w przypadku poważnych awarii lub zdarzeń losowych.

 

Tremin i miejsce składania dokumentów: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub wysłać pocztą:

· w zamkniętej kopercie (oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji),

· w terminie do dnia 31 stycznia 2010r,  

· na adres:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. 78-400 Szczecinek przy ul. Cieślaka 6b z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika ABiN”.

 

Kandydaci spełniający niezbędne wymagania, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.

Jednocześnie Zarząd ZGM TBS Sp. z o.o. w Szczecinku, zastrzega sobie prawo odstąpienia od dalszego etapu rekrutacji bez podania przyczyny.

 

Szczecinek, dnia 20.11.2009r.

Zarząd  Spółki