artykuł nr 1

Przetarg nieograniczony na budowę kompleksu budynków mieszkalnych TBS ul. Polna-Kosińskiego

ZGODNIE Z USTAWĄ z dnia 29.01.2004r.

PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ( Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zmianami )

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 60 000 EURO

Przedmiotem zamówienia publicznego jest:
budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych oznaczonych C,D /budynek C z lokalami usługowymi/ (kategoria obiektu budowlanego XIII) wraz z budynkiem garażowym B (kategoria obiektu XVII) oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu osiedla (kategoria obiektu budowlanego XXII) i rozbiórką ruin budynku powojskowego zlokalizowanych w Szczecinku przy ulicy Kosińskiego – Polnej, na terenie działek nr: 22/5, 22/6, 22/7, 9, 21 w obrębie 08.

1) Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki: www.zgm-tbs.szczecinek.pl;
2) Przedmiotem zamówienia jest – robota budowlana. Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje: kompleksowe roboty budowlano-montażowe wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem w urządzenia techniczne, zagospodarowanie terenu i uzbrojenie podziemne (w tym roboty drogowe, mała architektura, sieci sanitarne, oświetlenie terenu).
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV – 45.21.13.40-4
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Termin wykonania zamówienia 15 miesięcy od udzielenia zamówienia.
5) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert;
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) oświadczenie, że oferent nie znajduje się w bazie Krajowego Rejestru Długów BIG S.A z siedzibą we Wrocławiu ul. Armii Krajowej 21.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
W załącznikach do oferty pn.” Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 5 lat” wykazać co najmniej 4 zrealizowane zamówienia w charakterze generalnego Wykonawcy, z budownictwa powszechnego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w przedmiocie zamówienia.
2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;
3) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
5) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualny dokument stwierdzający członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa.
C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) sprawozdanie finansowe albo jego część (bilans, rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części (bilans, rachunek zysków i strat), a w
przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1.500.000,00 zł (słownie : jeden milion pięćset tysięcy
złotych) na dzień wystawienia opinii bankowej (opinia bankowa zawierająca tylko informacje o obrotach na rachunku bankowym zostanie odrzucona), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 000 000,00 zł,. Dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć dokumenty opisane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
6) Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 96.000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione poniżej:
Cena brutto waga 90%
Okres udzielonej gwarancji waga 10%
8) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek
( sekretariat pok. Nr 24 ) do dnia 2007-04-02 do godz. 9:00
9) Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul . Cieślaka 6B 78-400 Szczecinek
Pokój nr 6 , dnia 2007-04-02 o godz. 11:00
10) Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ustawy).
11) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są :
kierownik działu eksploatacji Ryszard Kabat, tel. /faks: 094 37 412-12, 412-25 w godz. pomiędzy 9.30 a 10.00
starszy inspektor Danuta Polcyn tel. /faks: 094 37 412-12, 412-25 w godz. pomiędzy 8 .30 a 10.00
12) Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można wykupić w Punkcie Kasowym ZGM TBS Szczecinek
ul. Boh. Warszawy 6A i odebrać w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Szczecinku ul. Cieślaka 6B pok.12 lub za zaliczeniem pocztowym na swój pisemny wniosek. Cena specyfikacji wynosi 25,00 zł (+ koszty przesyłki ).
Zamawiający dopuszcza tylko pisemną formę komunikowania się, przez którą należy rozumieć dokumenty w formie papierowej.


Niniejsze ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej www.zgm-tbs.szczecinek.pl w działach: "Zamówienia Publiczne" i "Dokumenty"


Ogłoszenie o przetargu zostało przekazane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 lutego 2007 r.
13) W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.